sobota, 20 grudnia 2014

Świąteczna paczka niespodzianek i kilka ogłoszeń

Ho ho ho. Na początku chciałam podziękować wspaniałej Nearyh, która podjęła się betowania mojego bloga :). Jestem Ci niezmiernie wdzięczna.
A teraz podziękowania kieruję do Was. Cieszę się, że komentujecie moje opowiadanie. To naprawdę dużo dla mnie znaczy, bo przecież piszę to dla Was.
A teraz to, co chciałam Wam przekazać:
Idą święta i z tej okazji zrobię dla Was DUŻĄ niespodziankę. Mam nadzieję, że dużo osób wpadnie tu w środę, bo wtedy pojawi się tajemnicza niespodzianki. Mam nadzieję, że się spodoba... Lecę brać się do pracy, bo muszę przygotować na nią to i owo.
Odświeżę też zakładkę bohaterów. Mam na nią taki... nietypowy pomysł, hyhyhy.
Rozdział 6 już gotowy - czeka na zbetowanie :).
Oczywiście podczas świątecznej notki w środę będzie jeszcze jeden konkurs... Ten to nawet nie konkurs...

Uwaga, uwaga

Organizuję "paczkę niespodzianek". To specjalna paczka dla czytelników tego opowiadania.
O co chodzi?
Zrobię specjalną paczkę, do której "włożę" kilka niespodzianek.
Co zrobić, by dostać paczkę?
Paczkę niespodzianek będzie można pobrać w notce świątecznej, która pojawi się w środę. Paczkę zabezpieczę hasłem, które wyślę na maila tym, którzy zostawią komentarz pod tym postem, skomentują minimum jeden rozdział i wstawią na swojego bloga (może być pod koniec jakiejś notki) link do mojego bloga z podpisem typu: http://straznicy-fantastyki.blogspot.com/ organizują zabawę świąteczną. W komentarzu pod tym postem musi znaleźć się Twój e-mail, pod którym rozdziałem zostawiłeś komentarz i link do Twojego bloga, na którym jest ogłoszenie o zabawie świątecznej. Jeśli nie posiadasz bloga ten ostatni punkt Cię nie obowiązuje.
Rzeczy z paczki w większości nie będą dotyczyć tego opowiadania...  Ale przekonacie się sami.
Do środy


11 komentarzy:

  1. Mój zboże, jaki piękny szablon! I jakieś ciekawe opowiadanie! Idę się rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szablon jest śliczny. Ronnie wykonała kawał dobrej roboty :3.

      Usuń
  2. Skąd pochodzi ten śnieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale chciałabym wiedzieć skąd masz ten kod, bo sama w kodzie CCS i HTML się orjętuję :)

      Usuń
    2. Haha, napisałabym Ci kod tutaj, ale pisze, że mój kod HTML nie jest dozwolony xD. Dobra, nieważne. Możesz napisać do mnie na maila: gone.diana.landris@gmail.com.

      Usuń
  3. Mój e-mail to bloggerka1008@gmail.com
    Komentarze dawałam pod każdym Twoim postem, ale co chwila zmieniałam nazwę ;p
    elizucha14->ZawszeSzlachta-> Adm Maybe.? -> Invuette Pottihi
    a teraz idę się rozejrzeć bo pozmieniało się tu okropnie ^^
    Śliczny szablon *~*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój e-mail - zozol441@wp.pl

    Komentowałam wszystko tylko nie od razu po ukazaniu się postów :)
    Udostępniłam Twój blog na moich stronach na fb - Jaram się Harrym Potterem i Jestem Człowiekiem, Czarodziejem i Herosem

    Pozdrawiam!
    ~Ginny

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog od 0-10 oceniam na 15
    Jesteś Boska

    OdpowiedzUsuń
  6. mhm :) miło się czyta :) aż musiałem zaobserwować :P mogę liczyć na rewanż ?
    zapraszam również do siebie :)

    http://kolorowyblog2k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadrobiłam rozdziały i jestem ciekawa jak rozwinie się akcja, no i oczywiście jak będzie wyglądała nauka w akademii. Coś czuję że pojawi się wiele ciekawych istot o których dziewczyny nawet nie śniły. No i różnorodność ich charakterów jest ciekawa.
    Mam nadzieję że będziesz mnie informowała o nowych rozdziałach :D

    ps: u mnie jeszcze w tym tygodniu pierwszy rozdział tak więc dziękuję za komentarz i zapraszam. Obiecuję, że cie nie rozczaruję :)
    http://raven-shool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj, zacny człowieku. Mam nadzieję, że rozdział Ci się podobał :D. Czekaj, nie odchodź za szybko! Zostaw po sobie drobny komentarz :***.
Strażniczki

Obserwatorzy